چطوری میشه

یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه دارد؟

یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه دارد؟

آیا می خواهید بدانید که هزینه ساخت یک پوسته وردپرس سفارشی چقدر است؟

ایجاد یک تم سفارشی آزادی و انعطاف زیادی در طرح و طراحی شما می دهد سایت وردپرس. با این حال، بسیاری از مردم یک تم سفارشی را انتخاب نمی کنند زیرا فکر می کنند گران است.

در این مقاله، هزینه یک قالب وردپرس سفارشی را به اشتراک می‌گذاریم، همچنین چند نکته در مورد اینکه چگونه می‌توانید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید و از پرداخت اضافی جلوگیری کنید، به اشتراک می‌گذاریم.

How much does a WordPress theme cost
یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه دارد 1

تم سفارشی وردپرس چیست؟

یک پوسته وردپرس سفارشی دارای طراحی، چیدمان و مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است که به طور خاص برای نیازهای کسب و کار شما ساخته شده است.

بسیاری از تم های وردپرس رایگان و ممتاز وردپرس در دسترس است، اما یک تم سفارشی وردپرس به شرکت یا نام تجاری شما کمک می کند تا با ظاهری منحصر به فرد متمایز شود.

مزایای دریافت یک پوسته وردپرس سفارشی این است که محدودیت‌های یک قالب یا طرح‌بندی از قبل موجود را محدود نمی‌کنید. شما آزادی کامل برای سفارشی کردن وب سایت خود و دریافت هر گونه عملکرد خاص در قالب خود دارید.

ایجاد تم های سفارشی با استفاده از افزونه در مقابل استخدام طراح

شما اکنون گزینه های زیادی برای انتخاب در هنگام ایجاد یک پوسته وردپرس دارید. تم سازهای DIY وجود دارد که می توانید به تنهایی از آنها استفاده کنید یا می توانید یک طراح و آژانس مستقل را برای ایجاد یک پوسته وردپرس استخدام کنید.

بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم که کدام یک بهتر است، استفاده از یک افزونه یا استخدام یک متخصص.

استفاده از افزونه تم ساز وردپرس

برای ایجاد یک پوسته وردپرس سفارشی، دیگر نیازی نیست به کسی وابسته باشید که بتواند تم شما را برای شما طراحی و کدنویسی کند.

SeedProd یک < a href="https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/best-drag-and-drop-page-builders-for-wordpress/" title="6 مقایسه بهترین صفحه سازهای وردپرس با کشیدن و رها کردن">وردپرس صفحه ساز که ایجاد یک تم سفارشی را از ابتدا بدون کدنویسی بسیار آسان کرده است. این الگوهای از پیش ساخته شده را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای شروع سریع استفاده کنید یا از یک الگوی خالی برای یک تم سفارشی ایجاد کنید.

SeedProd starter themes
یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه دارد 2

با استفاده از سازندگان صفحه کشیدن و رها کردن DIY، می توانید به راحتی هر عنصر طرح زمینه خود را سفارشی کنید.

به سادگی بلوک‌ها را از طرح زمینه خود اضافه و حذف کنید، ترتیب آنها را دوباره مرتب کنید، رنگ، اندازه، فونت، تصویر پس‌زمینه را ویرایش کنید، آرم خود را اضافه کنید، و هر چیزی را در قالب تغییر دهید.

SeedProd drag and drop theme builder
یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه دارد 3

استفاده از SeedProd بهترین انتخاب است اگر می‌خواهید تم سفارشی خود را با بودجه محدود ایجاد کنید.

استخدام طراح و توسعه دهنده برای ایجاد یک تم سفارشی

از طرف دیگر، ممکن است بتوانید فردی را پیدا کنید که بتواند هم طراحی و هم سایت را بسته به نیاز شما توسعه دهد. با این حال، پیدا کردن فردی که هم در طراحی و هم در کدنویسی عالی باشد، سخت است.

وقتی با یک آژانس خدمات کامل می‌روید، این یک فروشگاه یک‌جا است زیرا آنها طراحان و توسعه‌دهندگان را در تیم خود دارند. به همین دلیل است که آژانس ها معمولاً گران تر هستند. از طرف دیگر، می‌توانید یک طراح و توسعه‌دهنده مستقل را به طور جداگانه استخدام کنید و خودتان پروژه را مدیریت کنید.

با این حال، طراحی و توسعه یک فرآیند خلاقانه است، بنابراین هزینه پروژه بر اساس تخصص، تجربه در این زمینه و خلاقیت متفاوت است.

آژانس‌های توسعه وردپرس مشهور، ممکن است هزینه داشته باشند بیشتر از یک توسعه دهنده یا فریلنسر. یک توسعه دهنده معروف وردپرس گاهی اوقات می تواند حتی بیشتر از یک آژانس هزینه کند. به‌علاوه، قرار دادن سفارش‌های تغییر برای اصلاح یک موضوع می‌تواند توسعه آن را گران‌تر کند.

اگر می‌خواهید توسعه‌دهندگان وردپرس را بدون شکستن بانک استخدام کنید، می‌توانید از WPBeginner Pro Services ما طراحی و توسعه سایت تخصصی وردپرس را با قیمت های انقلابی ارائه می دهیم.

WPBeginner Pro Services
یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه دارد 4

طرح طراحی وب سفارشی همراه است یک مدیر پروژه اختصاصی، طراحی صفحه اصلی سفارشی، صفحات فرعی قالب، راه اندازی وبلاگ، تنظیم تجزیه و تحلیل و موارد دیگر. دو دور بازبینی نیز گنجانده شده است تا بتوانید از هزینه‌های غیرمنتظره جلوگیری کنید.

هزینه ها را با داشتن محدوده واضح پروژه کم نگه دارید

چه یک افزونه حرفه ای را استخدام کنید یا یک پلاگین تم ساز را انتخاب کنید، یک نکته حرفه ای برای پایین نگه داشتن هزینه ها داشتن یک محدوده واضح از پروژه است.

به عنوان مثال، وقتی در حال ساختن یک خانه هستید، معمولاً فهرستی از ویژگی‌های مورد نظر خود دارید، مانند 4 اتاق خواب، 3 حمام، اتاق نشیمن و غیره.

شما باید یک لیست مشابه برای وب‌سایت وردپرس و همه چیزهایی را که می‌خواهید داشته باشید فهرست کنید، مانند:

  • صفحه اصلی قابل ویرایش با لغزنده گواهینامه و لیست خدمات
  • صفحه تماس با فرم تماس و نقشه گوگل با قابلیت یافتن مسیرها
  • منطقه گالری برای نمایش اثر
  • بخش وبلاگ با دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی

داشتن یک لیست دقیق، ارائه یک نقل قول دقیق را برای کسی آسان تر می کند. همچنین به محدود کردن بازنگری‌ها یا هزینه‌های تغییر سفارش کمک می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در بودجه خود باقی بمانید.

عواملی که بر هزینه قالب وردپرس سفارشی تأثیر می‌گذارند

از آنجایی که هر قالب وردپرس سفارشی به طور خاص برای مشتری منفرد ساخته شده است، هزینه پروژه بر اساس الزامات متفاوت است.

در زیر برخی از عواملی که بر هزینه قالب وردپرس سفارشی شما تأثیر می‌گذارند آورده شده است:

ویژگی ها، عملکرد، و انتظارات

افزودن ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتر به طرح زمینه سفارشی شما، زمان و هزینه توسعه را افزایش می‌دهد. معمولاً، مشتریان انتظارات بیشتری نسبت به بودجه آنها دارند.

کار با کیفیت بالا با ویژگی‌های سفارشی زمان بیشتری می‌برد و از این رو هزینه بیشتری خواهد داشت.

به طور مشابه، ممکن است به افزونه‌های وردپرس تا عملکرد مورد نیاز وب‌سایت خود را دریافت کنید. این به هزینه توسعه یک تم سفارشی می‌افزاید.

تغییر سفارشات و تجدید نظرها

اگر در میانه مراحل، محدوده پروژه تم وردپرس سفارشی خود را تغییر دهید، این امر می تواند هزینه شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

در حالی که تغییرات جزئی مشکلی ندارد، فریلنسرها و آژانس‌ها اغلب برای درخواست‌های تغییر عمده هزینه‌های سفارش تغییر می‌گیرند.

میزبانی، نگهداری و پشتیبانی

یک تم سفارشی وردپرس شامل میزبان وردپرس نیست، پشتیبانی اضطراری یا تعمیر و نگهداری وب سایت پس از تحویل پروژه.

برخی آژانس‌ها و مترجمان آزاد ممکن است این خدمات را با هزینه اضافی ارائه دهند.

هزینه یک قالب وردپرس سفارشی در واقع چقدر است؟

Cost of building a custom WordPress theme
یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه دارد 5

پیش از این، توضیح اینکه یک پوسته وردپرس سفارشی با اعداد ثابت چقدر هزینه دارد، بسیار دشوار بود، زیرا عوامل مختلفی وجود داشت که باید در نظر گرفته شوند.

با این حال، اگر صفحه ساز وردپرس را بکشید و رها کنید، هزینه ساخت یک تم وردپرس سفارشی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

به عنوان مثال، SeedProd تم ساز خود را در طرح Pro ارائه می دهد که از 199.50 دلار در سال شروع می شود. شما به سادگی می توانید از این افزونه استفاده کنید تا خودتان یک وردپرس سفارشی ایجاد کنید. به علاوه، اگر اضافه کنید که با هزینه میزبانی وب، دامنه و گواهی SSL، می توانید به راحتی یک تم سفارشی با کمتر از 500 دلار بسازید.

این روزها، حتی تعداد زیادی از فریلنسرها هم اکنون از سازندگان صفحه کشیدن و رها کردن برای ایجاد تم های سفارشی وردپرس استفاده می کنند زیرا به آنها کمک می کند تا وب سایت های سفارشی را سریعتر بسازند.

می‌توانید راهنمای دقیق ما را در برای جزئیات بیشتر، ساخت یک وب سایت وردپرس واقعا چقدر هزینه دارد.

از طرف دیگر، هنگامی که یک فریلنسر یا یک آژانس استخدام می‌کنید، هزینه یک قالب وردپرس سفارشی برای یک وب‌سایت تجاری/شخصی ممکن است بین 1500 تا 5000 دلار هزینه داشته باشد. یک پوسته وردپرس سفارشی با ویژگی‌های داخلی اضافی یا افزونه‌های همراه می‌تواند بین 6000 تا 10000 دلار هزینه داشته باشد.

اگر پروژه پیچیده‌ای در سطح سازمانی دارید، غیرمعمول نیست که قیمت پروژه تم سفارشی از 30000 دلار فراتر رود.

WPBeginner Pro Services یکی از مقرون به صرفه ترین خدمات توسعه وب در بازار است که ارائه می کند طراحی وب سفارشی فقط با 1299 دلار. همچنین یک سرویس راه‌اندازی سریع سایت وجود دارد که شامل یک طرح قالب با قیمت تنها 799 دلار است.

اگر هنوز از بودجه شما خارج است، ما به شدت توصیه می کنیم از یک صفحه ساز برای ایجاد یک موضوع سفارشی استفاده کنید زیرا هزینه کل کمتر خواهد بود.

چگونه از پرداخت بیش از حد برای قالب وردپرس سفارشی جلوگیری کنیم؟

Avoid overspending on custom theme
یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه دارد 6

با بیش از یک دهه تجربه در صنعت وردپرس، ما چند نکته داریم که می‌توانید برای جلوگیری از پرداخت بیش از حد برای یک موضوع وردپرس سفارشی استفاده کنید.

در صورت امکان نمونه های وب سایت زنده را برای الهام گرفتن پیدا کنید

همراهی با یک محدوده دقیق و داشتن لیستی از الهامات واقعاً به فرآیند طراحی کمک می کند.

می‌توانید فهرستی از وب‌سایت‌ها داشته باشید و آنچه را که در مورد هر یک از آنها دوست دارید فهرست کنید.

این به طراح ایده روشنی از آنچه به دنبال آن هستید می دهد و این باعث کاهش بازبینی و هزینه کلی می شود.

استفاده از پلاگین های پرمیوم در مقابل عملکرد سفارشی ساخته شده

بیشتر متخصصان معتبر وردپرس همیشه یک افزونه وردپرس ممتاز را انتخاب می کنند. آن را از ابتدا بسازید زیرا کارآمدتر است و در هزینه صرفه جویی می کند.

با این حال، به عنوان یک مشتری، همیشه توصیه می کنیم که خودتان نیز تحقیق کنید. اغلب توسعه‌دهنده‌ای که انتخاب می‌کنید ممکن است پیشنهادهای دیگری داشته باشد، و مهم است که بدانید چرا آنها تصمیم می‌گیرند یک افزونه را بر دیگری انتخاب کنند.

سفارشی کردن تم های ممتاز در مقابل ساخت از ابتدا

یکی از راه‌های کاهش قابل توجه هزینه در حالی که ظاهر و احساس «سفارشی» به دست می‌آید، یافتن یک تم موجود است که 90 درصد از آنچه شما می‌خواهید را داشته باشد. در حالی که این موضوع مفهوم تم سفارشی را فریب می دهد، می تواند هزینه کلی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

صفحه سازهای قدرتمند وردپرس مانند SeedProd، Beaver Builder و Divi داده اند تولد یک صنعت کاملاً جدید از اسمبل کنندگان وب سایت. آنها با الگوهای مختلفی ارائه می شوند، بنابراین می توانید به راحتی یکی را انتخاب کنید و آن را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید.

مونتاژکنندگان وب‌سایت حرفه‌ای از افزونه‌های موجود وردپرس همراه با یک صفحه‌ساز کشیدن و رها کردن استفاده می‌کنند تا یک سایت وردپرسی با ظاهر سفارشی با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر بسازند.

توسعه‌دهنده یا آژانس مناسب برای قالب وردپرس سفارشی پیدا کنید

Hire an agency or a designer
یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه دارد 7

به دلیل سهولت استفاده و محدودیت کم ورود، طیف وسیعی از افراد و شرکت‌ها وجود دارند که خدمات تم سفارشی وردپرس را ارائه می‌دهند.

پیدا کردن یک توسعه دهنده یا آژانس با تجربه و مهارت مناسب ممکن است کمی دشوار باشد. به خصوص به این دلیل که بسیاری از «ساختارهای وب سایت» خود را توسعه دهنده نیز می نامند.

در اینجا چند مکان وجود دارد که می توانید توسعه دهندگان با تجربه برای پروژه تم وردپرس سفارشی خود پیدا کنید:

خدمات WPBeginner Pro – با خدمات حرفه ای ما، می توانید به راحتی کارشناسان واقعی وردپرس را برای طراحی وب سایت سفارشی با قیمت انقلابی. اگر به یک وب‌سایت سریع نیاز دارید، یک برنامه راه‌اندازی سریع سایت برای راه‌اندازی سایت شما در حدود ۷ روز وجود دارد. ما همچنین خدماتی مانند نگهداری وب سایت، بهینه سازی سرعت سایت و تعمیر سایت هک شده ارائه می دهیم.

Seahawk – یکی دیگر از بهترین ارائه دهندگان خدمات وردپرس. آنها یک تیم اختصاصی از توسعه دهندگان متخصص وردپرس دارند و مشاوره رایگان برای طراحی وب سفارشی ارائه می دهند. آنها همچنین تعمیر و نگهداری وب سایت و سایر خدمات را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند.

قابل کدگذاری – این یکی است یکی از بهترین پلتفرم ها برای یافتن توسعه دهندگان وردپرس با کیفیت بالا که توسط یک تیم متخصص بررسی شده اند. می توانید پروژه خود را در آنجا پست کنید و یک تخمین رایگان دریافت کنید.

WPHired – این یک تابلوی شغلی است که در آن می توانید مشاغل وردپرس< /a>. سپس توسعه دهندگان می توانند برای این کار درخواست دهند و شما می توانید پروژه خود را با آنها در میان بگذارید. باید به دنبال توسعه دهندگان با تجربه و مهارت های مرتبط باشید.

کارهای وردپرس – یکی دیگر از تابلوهای شغلی خاص وردپرس جایی که می توانید شغل ارسال کنید و با توسعه دهندگان مصاحبه کنید.

Upwork – یک وب‌سایت فریلنسینگ آنلاین که می‌توانید در آن پست خود را ارسال کنید. با توسعه دهندگان کار و مصاحبه از سراسر جهان. این به شما امکان می دهد توسعه دهندگانی را با نرخ های پایین تر پیدا کنید. این یک جامعه بزرگ با طراحان و توسعه دهندگان با مهارت ها و تخصص های مختلف است.

یک قالب وردپرس سفارشی می تواند وب سایت شما را با طراحی منحصر به فرد و ویژگی های سفارشی خود متمایز کند. با این حال، همه مبتدیان و کسب‌وکارهای کوچک نمی‌توانند فوراً آن را بپردازند.

اگر تازه شروع به کار کرده اید، می توانید از یک صفحه ساز مانند SeedProd یا زمینه چند منظوره ممتاز برای ساخت تم وب سایت خود با کسری از قیمت.

با یک موضوع سفارشی، نام تجاری منحصربفرد، طراحی سفارشی، و قابلیت‌های سفارشی را دریافت می‌کنید تا به شما کمک کند تجارت خود را سریع‌تر رشد دهید و نسبت به رقبای خود برتری داشته باشید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بفهمید یک قالب وردپرس سفارشی چقدر هزینه دارد و چگونه می توانید از پرداخت اضافی جلوگیری کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در بهترین تولیدکننده نام تجاری رایگان و نحوه ثبت نام دامنه.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا